Financieel Medewerker | Administrateur | Wolfheze

Wil jij je financiële talenten inzetten voor een organisatie van maatschappelijk belang? Help jij ons in de verdere ontwikkeling en professionalisering van de financiële administratie? Solliciteer dan nu!

Wolfheze

32-36 uur

Wolfheze

8 november 2024

Wat ga je doen?

Samen zorgen we voor een betrouwbaar inzicht in de financiële positie van Pro Persona!

Als administrateur zorg je samen met je collega’s voor een juiste en volledige financiële administratie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan operationele taken, van balansrekeningen tot debiteurenbeheer, van het beheer van sub administraties tot de ondersteuning bij periode-afsluitingen.

Ons team bestaat uit 9 gezellige en betrokken collega’s. Wij zoeken een pro-actieve en digitaal fitte collega. Ook kijken wij graag vooruit hoe zaken beter en efficiënter kunnen. Denk jij hier graag in mee, dan zijn wij naar jou op zoek!

Je taken omvatten onder meer:

  • Toezicht en ondersteuning op de debiteuren- en de crediteuren administratie;
  • Beheer van de balans- en exploitatierekeningen;
  • Beheer van de sub administraties;
  • Ondersteuning bij de financiële afsluitingen;
  • Verzorgen van aangiften omzetbelasting;
  • Contacten met collega’s en externe betrokkenen over financiën.

We zijn op zoek naar een collega met een financiële opleiding en ervaring.

Waar ga je werken?

Pro Persona is een organisatie met deskundigheid in het behandelen van hulpvragen op het gebied van specialistische geestelijke gezondheid. Met ruim 3.500 professionele medewerkers en vele vrijwilligers behandelt Pro Persona cliënten van alle leeftijden zoveel mogelijk thuis, ambulant en in deeltijd. Als het echt niet anders kan, kunnen cliënten in onze klinische voorzieningen worden opgenomen. De behandeling is altijd zo licht als mogelijk en zo zwaar als noodzakelijk. Ons doel is met een breed aanbod van behandelingen, variërend van e- health modules tot intensieve behandelsessies, cliënten te helpen beter te worden of zich beter te voelen en zelf keuzes te maken die de kwaliteit van hun leven verbeteren.

De afdeling financiën valt onder Pro Persona Services, tezamen met andere bedrijfsondersteunende afdelingen zoals HR, Business Control, Contractering & verantwoording en Zorgadministratie & facturatie.

Wat bieden wij jou?

  • Een dienstverband van 32 tot 36 uur in de week voor bepaalde tijd met de intentie dit om te zetten naar een vast dienstverband;
  • Marktconform salaris;
  • 166 vakantie-uren en 35 verlofuren in de vorm van een levensfasebudget per jaar bij een fulltime dienstverband. De verlofuren kunnen worden gespaard of opgenomen;
  • Uitstekende secundaire voorwaarden zoals 8% vakantiegeld, een eindejaarsuitkering van 8,33% van het jaarsalaris, pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Een jaarlijks balansbudget van €500,- naar rato. Dit budget kun je besteden aan iets waar jij blij van wordt! Extra vrije dagen, een bijdrage voor een cursus of wil jij met het geld liever uit eten met vrienden? Alles wat jou helpt om in balans te blijven of komen;
  • (Aanvullende) opleidingen zijn een must om bij te blijven in een snel veranderende wereld. Je leidinggevende gaat hierover het gesprek met je aan;
  • Fiscale arbeidsvoordelen bij de aanschaf van bijvoorbeeld een fiets, sportabonnement of studie- of opleidingskosten;
  • Binnen het team wordt flexibel gewerkt, gedeeltelijk vanuit huis en gedeeltelijk vanuit één van onze locaties. Voor jou zal dit voornamelijk in Wolfheze zijn, een prachtige groene werkomgeving, maar ook op loopafstand van het openbaar vervoer.
  • Een prettige en collegiale werkomgeving waarin wij onze medewerkers stimuleren om zich te ontplooien en de samenwerking met collega’s en collega-instellingen op te zoeken.

Onze verdere arbeidsvoorwaarden vind je hier en zijn conform de CAO GGZ.

Wat vragen wij van jou?

Je bent enthousiast en ervaren. Je hebt een uitstekend cijfermatig inzicht, bent accuraat en beschikt over een goed analytisch vermogen. Je zorgt voor een goede planning van je werkzaamheden en communiceert hierover met alle interne en externe betrokkenen. Minstens zo belangrijk is dat je een leuke collega bent om mee samen te werken en dat je beschikt over relativeringsvermogen met een gezonde dosis humor!

  • Minimaal mbo+ werk- en denkniveau;
  • Enkele jaren ervaring in een soortgelijke financiële functie of de accountancy;
  • Je beschikt over goede communicatieve skills;
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend werken;
  • Je bent een ster in Excel en bij voorkeur heb je ook ervaring met Afas;
  • Je hebt een proactieve houding en bent niet bang het achterste van je tong te laten zien.

Contact

Neem voor meer informatie contact op met:
Maaike Willemsen | manager afdeling financiën | 06 50 02 51 07

Zij vertelt je met plezier meer over de vacature.

Procedure

De vacature wordt tegelijk intern en extern gepubliceerd. Interne en externe sollicitaties worden tegelijkertijd in behandeling genomen, waarbij interne kandidaten voorrang hebben boven externe kandidaten.
N.B. je krijgt altijd een reactie op je sollicitatie! Controleer regelmatig je spambox. Het kan helaas voorkomen dat onze mail daarin terecht komt.

Wij stellen acquisitie naar aanleiding van deze advertentie niet op prijs maar delen in je netwerk wel.

Solliciteren

Het sollicitatieproces

  • Stap 1

    Sollicitatie: je solliciteert via onze sollicitatiebutton en ontvangt direct een bevestiging op je scherm.

  • Stap 2

    Selectie: we bekijken je sollicitatie zorgvuldig en proberen je z.s.m. persoonlijk te contacten. Tot uiterlijk 2 weken na de sluitingsdatum hoor je of we met elkaar in gesprek gaan. Voel je altijd vrij ons eerder te contacten!

  • Stap 3

    Op gesprek: wij ontmoeten elkaar graag om nader kennis te maken tijdens een sollicitatiegesprek. Hiervoor word je uitgenodigd via mail of telefonisch. Let op, de mail kan in je spambox terecht komen.

  • Stap 4

    Arbeidsvoorwaardengesprek: voordat we jou van harte welkom heten nemen wij samen de (mogelijke) arbeidsvoorwaarden door. Bij indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), hiervoor ontvang je van ons een aanvraaglink.

Senior Verpleegkundige

‘Bij een langdurige behandeling bouw je echt een band op met mensen.'

Psychiater

'Ik ben een FACT-psychiater en bied outreachende zorg.'

Klinisch Psycholoog

'Naast behandelen houd ik me ook bezig met beleid.'

Ambulant verpleegkundige

'Het leukste vind ik de afwisseling en vrijheid.'

Agogisch werker

‘Dagelijks zorg ik voor een zinvolle dagbesteding.'

Student hbo verpleegkunde

'Tijdens de opleiding werk je elk jaar op een andere afdeling.'

Verpleegkundige

'De perfecte mix tussen begeleiden en verzorgen.'

Geestelijk verzorger

‘Ik bied cliënten een luisterend oor.'

Student mbo verpleegkunde

'Ik vind het leuk dat je hier buiten de kaders mag denken.'

Stagiaire masterpsycholoog

'Ik ben blij met mijn keuze voor psychologie.'

GZ-psycholoog

'De voldoening ligt in de openhartige contacten.'

Student hbo verpleegkunde

'Elke maand gaat de opleiding me beter af.'

Trajectbegeleider

'Samen met de cliënt zoek ik naar een passende daginvulling.'

Ambulant verpleegkundige

'Als transcultureel team richten wij ons op vluchtelingen.'

Stagiaire Social work

'Iedere dag is hier anders.'

SPV

'Ouderen hebben een verleden en een verhaal en dat werkt inspirerend en dynamisch.'

VS

'Verpleegkundig specialist in de rol van regiebehandelaar.'

Psychomotorisch therapeut

'Ik vind het mooi dat ik iemand kan ondersteunen in het herstel.´

Stagiaire Dagbesteding

'Tijdens mijn stage leer ik veel over het omgaan met verschillende cliënten'

Senior Psychotherapeut

'Ik zet mijn vak in voor de mensen die dit het hardst nodig hebben.´