Deadline: 8 november 2024
Financieel Medewerker | Administrateur | Wolfheze
Bekijk vacature
Wil jij je financiële talenten inzetten voor een organisatie van maatschappelijk belang? Help jij ons in de verdere ontwikkeling en professionalisering van de financiële administratie? Solliciteer dan nu!
Wolfheze
32-36 uur
Wolfheze
8 november 2024
Samen zorgen we voor een betrouwbaar inzicht in de financiële positie van Pro Persona!
Als administrateur zorg je samen met je collega’s voor een juiste en volledige financiële administratie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan operationele taken, van balansrekeningen tot debiteurenbeheer, van het beheer van sub administraties tot de ondersteuning bij periode-afsluitingen.
Ons team bestaat uit 9 gezellige en betrokken collega’s. Wij zoeken een pro-actieve en digitaal fitte collega. Ook kijken wij graag vooruit hoe zaken beter en efficiënter kunnen. Denk jij hier graag in mee, dan zijn wij naar jou op zoek!
Je taken omvatten onder meer:
We zijn op zoek naar een collega met een financiële opleiding en ervaring.
Pro Persona is een organisatie met deskundigheid in het behandelen van hulpvragen op het gebied van specialistische geestelijke gezondheid. Met ruim 3.500 professionele medewerkers en vele vrijwilligers behandelt Pro Persona cliënten van alle leeftijden zoveel mogelijk thuis, ambulant en in deeltijd. Als het echt niet anders kan, kunnen cliënten in onze klinische voorzieningen worden opgenomen. De behandeling is altijd zo licht als mogelijk en zo zwaar als noodzakelijk. Ons doel is met een breed aanbod van behandelingen, variërend van e- health modules tot intensieve behandelsessies, cliënten te helpen beter te worden of zich beter te voelen en zelf keuzes te maken die de kwaliteit van hun leven verbeteren.
De afdeling financiën valt onder Pro Persona Services, tezamen met andere bedrijfsondersteunende afdelingen zoals HR, Business Control, Contractering & verantwoording en Zorgadministratie & facturatie.
Onze verdere arbeidsvoorwaarden vind je hier en zijn conform de CAO GGZ.
Je bent enthousiast en ervaren. Je hebt een uitstekend cijfermatig inzicht, bent accuraat en beschikt over een goed analytisch vermogen. Je zorgt voor een goede planning van je werkzaamheden en communiceert hierover met alle interne en externe betrokkenen. Minstens zo belangrijk is dat je een leuke collega bent om mee samen te werken en dat je beschikt over relativeringsvermogen met een gezonde dosis humor!
Neem voor meer informatie contact op met:
Maaike Willemsen | manager afdeling financiën | 06 50 02 51 07
Zij vertelt je met plezier meer over de vacature.
De vacature wordt tegelijk intern en extern gepubliceerd. Interne en externe sollicitaties worden tegelijkertijd in behandeling genomen, waarbij interne kandidaten voorrang hebben boven externe kandidaten.
N.B. je krijgt altijd een reactie op je sollicitatie! Controleer regelmatig je spambox. Het kan helaas voorkomen dat onze mail daarin terecht komt.
Wij stellen acquisitie naar aanleiding van deze advertentie niet op prijs maar delen in je netwerk wel.
Sollicitatie: je solliciteert via onze sollicitatiebutton en ontvangt direct een bevestiging op je scherm.
Selectie: we bekijken je sollicitatie zorgvuldig en proberen je z.s.m. persoonlijk te contacten. Tot uiterlijk 2 weken na de sluitingsdatum hoor je of we met elkaar in gesprek gaan. Voel je altijd vrij ons eerder te contacten!
Op gesprek: wij ontmoeten elkaar graag om nader kennis te maken tijdens een sollicitatiegesprek. Hiervoor word je uitgenodigd via mail of telefonisch. Let op, de mail kan in je spambox terecht komen.
Arbeidsvoorwaardengesprek: voordat we jou van harte welkom heten nemen wij samen de (mogelijke) arbeidsvoorwaarden door. Bij indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), hiervoor ontvang je van ons een aanvraaglink.