Deadline: 11 februari 2025
Facilitair medewerker | Pompestichting | Nijmegen
Bekijk vacature
Ben jij een gedreven planner met affiniteit voor de zorg en vind je het belangrijk dat zorgverlener en cliënt op het juiste moment op de juiste plek zijn ? Dan zoeken we jou!
Nijmegen
32 uur
Sterrenberg Nijmeegsebaan
31 januari 2025
Als planner in de zorg werk je aan het efficiënt inplannen van cliënten, rekening houdend met de beschikbaarheid en voorkeuren van de zorgverleners. Je dag is dynamisch, van het persoonlijk afstemmen met de zorgverleners waar je nauw mee samenwerkt, tot het real-time oplossen van onverwachte uitval. Jouw inzet draagt direct bij aan een soepel en stabiel zorgproces.
Je gaat werken in Nijmegen, locatie Nijmeegsebaan.
Pro Persona Nijmegen maakt onderdeel uit van de Pro Persona Groep; een op ontwikkeling gerichte GGZ-instelling in Gelderland, met meer dan 3.500 medewerkers in Arnhem, Ede, Nijmegen, Tiel, Veenendaal en Wolfheze. We behandelen cliënten zoveel mogelijk thuis. Alleen als het écht niet anders kan, nemen we op.
Een dienstverband voor 32 uur per week voor de duur van één jaar;
Inschaling conform CAO GGZ, FWG-functiegroep 35, € 2.392,00 – € 3.346,00 op basis van een 36-urige werkweek;
Een meerkeuzesysteem in arbeidsvoorwaarden; hiermee kun je je arbeidsvoorwaardenpakket gedeeltelijk zelf samenstellen. Zo bieden wij regelingen voor bijvoorbeeld sportabonnement, studie, opleiding of bijscholingsmogelijkheden, een computer voor privégebruik of (elektrische) fiets;
Een jaarlijks balansbudget van €500,- naar rato van je dienstverband om te besteden aan dat waar jij blij van wordt. Extra vrije dagen, een cursus of uit eten met vrienden, de keuze is aan jou;
Toegang tot onze GGZ-E-learning academie, waarin diverse cursussen tot jouw beschikking zijn;
Een prettige en collegiale werkomgeving waarin wij onze medewerkers stimuleren om zich te ontplooien en de samenwerking met collega’s en collega-instellingen op te zoeken. Wij gaan graag met onze medewerkers in dialoog en staan open voor ideeën en feedback.
Onze verdere arbeidsvoorwaarden vind je hier en zijn conform de CAO GGZ.
Je beschikt minimaal over een succesvol afgeronde MBO-opleiding en hebt bij voorkeur ervaring met complexe roostering en planning.
Wat we ook belangrijk vinden, zijn de volgende vaardigheden en eigenschappen:
Je hebt affiniteit met de zorg;
Je bent bekend met XmCare;
Je houdt van uitdagingen, bent sociaal vaardig, flexibel en collegiaal;
Je kunt goed schakelen en verbindingen leggen;
Je ziet waar werk ligt en pakt dat pro-actief op;
Je bent integer, geduldig en stressbestendig. Je bent leergierig, tactvol en prettig eigenwijs.
Neem voor meer informatie contact op met Chris Delanghe | Manager zorgadministratie | 06 50 20 08 29.
De vacature wordt in- en extern gepubliceerd. Interne en externe sollicitaties worden tegelijkertijd in behandeling genomen, waarbij interne kandidaten voorrang hebben boven externe kandidaten.
N.B. je krijgt altijd een reactie op je sollicitatie! Controleer regelmatig je spambox. Het kan helaas voorkomen dat onze mail daarin terecht komt.
Wij stellen acquisitie naar aanleiding van deze advertentie niet op prijs, delen binnen je netwerk wel.
Sollicitatie: je solliciteert via onze sollicitatiebutton en ontvangt direct een bevestiging op je scherm.
Selectie: we bekijken je sollicitatie zorgvuldig en proberen je z.s.m. persoonlijk te contacten. Tot uiterlijk 2 weken na de sluitingsdatum hoor je of we met elkaar in gesprek gaan. Voel je altijd vrij ons eerder te contacten!
Op gesprek: wij ontmoeten elkaar graag om nader kennis te maken tijdens een sollicitatiegesprek. Hiervoor word je uitgenodigd via mail of telefonisch. Let op, de mail kan in je spambox terecht komen.
Arbeidsvoorwaardengesprek: voordat we jou van harte welkom heten nemen wij samen de (mogelijke) arbeidsvoorwaarden door. Bij indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), hiervoor ontvang je van ons een aanvraaglink.